Wednesday, April 1, 2009

malam-malam dari UM

assalamualaikum and hye..

this week will be hell week.

kawan2 aku juga akan begitu. 

6th april is "all fucked up day"

tapi bila stay wat keje kat um adalah bes. lepak kat lab bersama kak mah macam berparti. ada mangga, ada kopok lekor, and ada sahaja benda yg nak di bualkan sambil buat keje.

malam kat um sangat bes. tenang. keta tak de. manusia pun kurang. kalau lepas tuh lepak kat pelita, borak2 ngan alino pasal life pun bes gak.

citer segala-galanya. dari lipas sampai laa kawen nnti.. ahaha

pastu balik dari um nak ke rumah. akan layan perasaan sorang2.

+ layan sinar fm. lagu alleycats bes.

+ sms dari ayah tanya kat mana.

+ pecut 130 tgh2 jalan  suka hati. keta takder kat taman konot.

+ tunggu2 msg dari sarah, tak datang menjelma. rupanya dia gayut ngan besfren dia.

+ paling bes, bayar tol 90sen kat toll booth nombor 21. out of  10 times, dapat jumpa gadis toll hot, farhana. hehe. tadi dapat jumpa dia lagi.

+ balik umah, bukak pc. here comes hell again. theses, work, exam, life, and theses again. sux..

challo 
salam
hmo

4 comments:

Eisha said...

fuyoo da ade nuffnang hehehe

Mohd Naim said...

tak pe..the hell will be gone a few weeks!

wawa pucca said...

woi.

kegiatan kau kacau aku,
sampai aku tak leh buat kerja guna pc aku,
kau kutuk aku,


semua.

kau tak tulis?

saja menidakkan realiti


haha

boleh kaya guna nuffnang!
haha

Johanna Omar said...

life has not yet begun for you my brother. that is only the appetizers, wait till the main course arrives...