Monday, April 6, 2009

time..

assalamualaikum and hye..

masa sangat penting bagi aku. tak kisah laa mcm mana aku gunakan masa itu, ianya penting bagi
aku.

melepak, baca buku cerita, main game, tak kira laa mcm mana ianya nampak tak berfaedah pun, ianya amat peting bagaimana aku menggunakan masa itu.

zaman kat poly, aku sgt menghargai masa, sbb ulang alik shah alam <--> cheras adalah sangat menjenuhkan. itu termasuk singgah kat jalan duta hantar and ambil emak.

so ketika itu aku sentiasa siapkan kerja aku dgn cepat. hanya anip and fiza je yg mampu catch up ngan aku masa tuh.

bila masuk UM? i got slow.. why? dunno..

and i hate waiting. dont let me wait. it spoils the mooooood.

+ sarah pun takkan terlepas dgn moody aku kalau dia lewat hanya 5 minit. itu pun jarang dia lewat.

+ mak akan pastikan dia dan adik siap dulu sblm suruh/kejut aku hantar mereka ke mana2.

+ im ready to leave my frens behind if they are late. for me its their problem.

+ aku akan sungguh2 buat keje sampai siap kalau aku tahu esok aku nak enjoy. tak kisah laa tido ke tak.

+ and bila aku dah janji ngan kawan nak lepak, tetapi keje aku tak siap, i would say, "please enjoy urself. its ok", and let them going. and i will say sorry for thousand times because couldnt join them.

+ and when i make someone wait for me, i will apologize sampai aku penat.

+ stakat neh hanya ayah, nana, sarah, peroz, and joe is either early or on time when they make a deal with me.

appreciate time and consider people who are waiting for u. waiting sucks.

salam
challo
hmo

2 comments:

ina said...

tp kalu sidek yg buat ko tunggu (lama gila lak tu) mesti ko ngaku kalah aa..

Sarah A. said...

hmm.. sapa yg piss u off pulak ni... meh i sekeh sket. ke i? hehehe...