Sunday, March 29, 2009

aku dah taw.

assalamualaikum and hye..

i know how system works. tapi aku tidak mahu mengaku bahawa, kadangkala kita harus menipu utk mendapatkan sesuatu.

ayah aku train aku menjadi manusia yg sejujur boleh. tetapi kadangkala apabila ketidakjujuran memberi pulangan yg lumayan, membuat hati aku sakit.

namun begitu, ada juga aku lakukan ketidak jujuran ini. namun balasannya tidak setimpal daripada org yg tidak jujur yang lain..

aku tidak marah, dan aku tidak mengencam sesiapa. its their fucking life. i dont care. tapi apabila aku cuba melakukan sesuatu yg baik, ianya tidak dibalas baik. aku sakit hati.

skrang aku akan bersedia di kemudian hari. aku akan buat dan buat sampai aku dapat faedahnya. antaranya adalah:

+ aku nak cuba buat claim palsu. aku nak claim sesuatu yg bukan hak aku. tetapi sesuatu yg aku layak dapat.

+ aku nak cuba gunakan org dalam utk mendapatkan sesuatu. contohnya mendapatkan pekerjaan. aku tak pernah guna konsep "ala-ala cable" neh. mampos kena lecture ngan ayah.

+ nak cuba dengan kerap pontong que di jalan raya.

+ nak cuba buat bodoh gi beratur kat kaunter "10 item or less" tetapi dengan barang satu trolli.

+ mengencam dan membenci seramai org yg sepatutnya aku benci.

+ less respect to other people. kadang kala aku terlalu rendah diri pada org yg aku patot sepak je.

+ nak jadi mcm nana skali skala. kutuk je org yg bodoh.

+ and to mike lab com, on pc, shut down pc, susun kerusi, letak duit print pada bekasnya, and menjadi hamba kepada student is one of your fucking lousy job. so, terima jelaa.

aku keji.

challo
salam
hmo

3 comments:

wawa pucca said...

woi
i know
i know

mike!

hahaa

ina said...

mengecam dan membenci seramai org yg sepatutnya aku benci <-- ini mmg keji!

ala.. jgn la pggl die mike.. x sesuai lgsg.. tp aku benci dia!

Johanna Omar said...

ive done everything on your list beb!! hahhahahah..
do it la once in a while, it'll make you feel good..