Thursday, January 7, 2010

i wish for..

assalamualaikum and hye..

happy new year. welcome 2010. bye bye 2009.

i have a few "wishes" for 2010. not a resolution. my wish is they vanish.

+ wish for all mat rempit mampos. rimas. mcm lipas.

+ yg pendatang neh (halal or haram), dari indon, myanmmar, nepal, bangla, where the fcuk u came from, learn how to respect malaysian. kalau taknak kena sound ngan org mcm aku get the fcuk out. jgn pandai suka hati cakap kalau ko nak kena middle finger ngan aku.

+ org yg gemar buang sampah dari keta. fcuking mcm pukiharam. my mirror almost got smack by ur fcuking kfc boxes. and to all yg suka buang sampah dari keta yg stock besar2 mcm air tin, kulit rambutan, harap2 ko mampos dalam jarak 1 km. tapi kasi aku lepas dulu. so aku tak kena jam or sangkut dgn fakers yg suka slow down keta and stop tepi jalan tgk eksiden.

+ mat keta rempit. satria rempit, neo rempit, kanch rempit, viva rempit, wira rempit, saga rempit waja rempit, pejadah lagi keta nasional rempit wannabes, korang sgt merimaskan. never seen a persona rempit lagi. once i saw a yellow waja rempit wannabe dgn ekszos bunyi mcm motor bot di folo oleh yellow lambo. sangat malu ok.. tgk2 back mirror yellow lambo blakang ko yg tak reti amik lane kiri.

+ dead to all criminals. either korang neh perogol bersiri, peragut, penembak, perompak, pembunuh, atau anything start with huruf "P", (hmm "P" bnyk melibatkan perkataan penjahat).

challo
salam
hmo

ps: im gonna miss someone very very much..

4 comments:

wawa pucca said...

aku viva comel je kan?

hehhee

faraulah said...

Bro,
setuju sangat!

P/s: Cik Wawa dah transform kanc kepada Viva ke?

wawa pucca said...

takde la transform.

pinjam.hehe

ni berkenan wrd la ni!

Sarah A. said...

alahai... emo nye dia... nanti kita skype with webby k? winter sejuk2 xleh kuar byk2 pon.. saya dok rumah je. :)