Thursday, February 12, 2009

what??!!

assalamualaikum and hye..

aku tak laa pandai. but i try to make my facts right. kalau aku tak pasti pun, aku akan chek dan meminta bantuan dewa segala dewa of info "google". kalau takde google, aku akan kata, "betul ke? or aku tak pasti".

sometimes, aku pelik bila org yg jauh lebeh hebat dari aku (phds, cikgu2) kadang kala tak pasti dgn maklumat mereka dan kadangkala kecetakan ilmu mereka membuat aku dalam keadaan "hhhuuuuhhh???".

tapi yg kelakar nya, mereka ini yakin dengan apa yg mereka katakan. tanpa rasa was2.. aku tidak ingin menyeru nama2 siapa disini. takot kecil hati. kata2 ini semua adalah yg terhampir yg aku mampu ingat. ada juga yg diceritakan padaku.. mgkn kata2 mereka mgkn ada sedikit kelainan.

+ "otak kita kalau tak pakai akan jadi lembab, mcm komputer, dia simpan data dan file mereka dalam RAM." wtf?

+ "kita perlu ada bnyk prostheticians. bnyk org cacat dalam dunia. bayang kan penduduk dunia ada 60 BILLION. dari 10 peratus itu adalah cacat." 60billion penduduk dunia? ko biar betul?

+ "siapa yusof al-qaradawi? saya tak kenal." gosh, your life involes with these stuffs!

+ "bpm adalah denyutan per saat".. duhhhh

sometimes people makes me laugh..

challo
salam
hmo

9 comments:

Eisha said...

"siapa yusof al-qaradawi? saya tak kenal." gosh, your life involes with these stuffs!

"bpm adalah denyutan per saat".. duhhhh

yg ni aku tau spe ckp

"otak kita kalau tak pakai akan jadi lembab, mcm komputer, dia simpan data dan file mereka dalam RAM." .....ni makhluk mane yg ckp ni???duhhhh tol

Anonymous said...

simpan data dan file dalam ram??? hahaha... ok2.. aku boleh maafkan kalau orang yg cakap ni tak masuk universiti..

jap adakah semuanya ayat ni dari orang yang sama?? jeng..jeng..jeng..

faraulah said...

wtf?????....new word I blajar today.hahahaha

wawa pucca said...

wes.

nanti kalo fbi jumpe entry ni.
haaaaaaaaa

tak tahu

Anonymous said...

hehehehehehehehe

anggap ni hiburan beb.kalu xdek org cmni,xdek la bahanan kite.hahaha.but,sadly, i think dis is all wut i will remember after leaving..

oh,dgn segale torture2 nye...kakaka

Sarah A. said...

mana boleh dlm dunia ni sumer org pandai... mestila ada yang bodoh. ada juga yang bangang. tak lupa juga yang bongok. hahahaaaa... cerdik tapi bongok. spesis tu mmg banyak. hehe...

Johanna Omar said...

hahahhahahahahhahhahahhaha!!!

nape la ko kenal org2 macam ni beb...
tak paham aku.

Johanna Omar said...

aku tak bley stop gelak la beb...
lawak lawak lawak..
ur entry just made my day..


hahahhahahahhahahahahhahahahhahahahahhahahahah (gelak guling2 sampai terjatuh dari kerusi) hahahahahhahahahahah

Anonymous said...

satu lgik..satu lgik!!

skg processor computer latest brape MEGA ek??

u as future ENGINEER SHOULD know..

kalu aku pn ala2 rabut IT..yang kes ini ape lak cer nye?