Monday, November 28, 2011

asslamualaikum and hye..

i hate when i start to think stupid thoughts. i prefer when i was back at UM where my mind are more free compared to now.

aku benci bila aku mula susah hati. bila aku susah hati, sometimes my brain is not functioning properly. i always tot that im a care free person, but im human after all.

susah hati fail PDE pun aku blh terima lagi, sbb aku yakin satu hari aku akan pass jugak. or fail calculus pun. aku mampu senyum dan teruskan hidup pergi ke kelas setiap pagi.

but skrang nih, life itself is so different. kehidupan tertuju kepada satu arah. aku sentiasa lupa bahawa hidup tidak kekal, dan sentiasa berfikir yang bukan-bukan.

"Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku dari mu
Kau berdiri teguh

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan"

-yuna-

kadang kala, harus dengar lirik-lirik disebut dgn betul.

owh. jiwa kacau. aku tak suka keadaan begini..

challo
salam
hmo

1 comment:

Eisha said...

hang nape? sape kacau? meh story sket :p