Monday, May 31, 2010

meluat sial..

assalamualaikum and hye..

since im only taking one subject this special semester, it doesnt make me having more time blogging because jiwa kacau. so i promised if i finish this semester and confirmed a graduate, i will write more before i start working..

but today, aku sangat meluat dengan orang-orang yang poyo.. gua bukan jeles, apatah lagi terkesima dengan benda yang org lain ada yang aku takde. tapi aku rasa it is just pure poyo and pure show off.

anda tahu facebook? yaaa. sudah pasti. taw yg kat atas tuh, dalam kotak? dia tulis "whats`s on your mind?" thingy??



whats`s on your mind?


i dont have a problem with it. but i do when sometime people letak something like:

"aku nak beli canon 5D ke 7D!!" ko beli je boleh? aku tak kisah kalau betul lu maw beli, beli jelaa. perlu ka cakap??

takpun..:

"help me to choose between waja CPS or persona CPS!!"

ini lagi getik. cakap je, aku nak beritahu korang semua, aku nak beli kereta.

aku tak heran, aku tak jeles. aku drive since form 5, while ko still kecoh deting ngan awek naik bas atau sebuk merempit. tak payah laaa.

lagi bes, main cakap lebey. siap umum kat FB. keta ntah bila beli. tak beli-beli pun.

nak wat orang tergamam, letak ah yg best-best sket. buat aku ternganga. like:

"aku dah beli VW GTi BARU, maw test power datang umah gua" . baru mantap. aku pun senyap. hahahah. kalau setakat kecoh beli persona second, takyah laa citer.. tutup buku lu tido lagi baik..

ada sorang member lagi bes. buat pc baru, kecoh maw angkut LCD. itu 4 tahun nye kesah. sampai sudah pakai crt. kalau time tuh FB gempak mcm nih, mesti dia letak kat status dia:

"wa buat gaming rig RM 4 juta. 'pastu siap tulis spec'. next stop is new LCD!" ntah bila lu maw beli tapi kecoh dulu. pigi daaaaaaaaaaaaaa.


i like who those write about what happen to them in daily basic. some of them are pure funny and so full of life. one of them is "miss jemme". kalau dia kumpul satu-satu status dia, dah blh buat biography.

kalau nak blaja mencarut, ikut kisah kakak aku nana. mencarut saje.

while alino is full of emooooooo.. hahahah

well got to go. aku nak deting.

challo
salam
hmo

5 comments:

Eisha said...

aku lagi benci tgk status fb "alhamdulilah hidup saya da berubah setelh masuk #$%^&&...anda bila lagi" sambil tunjuk gmbar pegang duit!!!! WTF

kalau ko da kaya sangat yg ko sebok wat FB ni nape????? (opps ter emo kat blog ko lak)

Johanna Omar said...

hari ni pun aku terasa nak maki.... &*(^)&^%E#%&(&(*((P&(&* kuikuikuikui..... :)

Sarah A. said...

meluat eh? i lagi meluat. stok nak muntah nye. dari jenis yg berlagak poyo nk mampos hingga la yg update status hari-hari. semak tau x? semak. kdg2 sampai tiga empat kali sehari. eh, aku tak nak tau la apa kau buat hari2. ko dpt interview ke, kisah hidup kau ke, aku apa kesah? nana nye yg maki2 carut2 gak bes. nana, tolong maki asket manusia2 nih. semak ah. mati lagi baik la wei.

Alinur said...

wahh.. aku bru jek nk komen ckp "giler emo!" tetibe ko ckp aku lak full of emo kt bwh tuh.. sipak kang.. kn da emo.. hahahahahaha ble aku emo ngn ko neh? (lupe da.....sorry ar..)

so,komen asal aku: emo siot ko..hahaha

nmpknye sume emo kt sni.. hahaha.. bess ar blog ko..utk org mcurah2kn emo.. two thumbs up! hahaha

soodeen said...

hoo..trasa aku,
seb bek aku dah beli..