Tuesday, March 15, 2011

met the dino..

assalamualaikum and hye..

esok, aku MC! yeay! 10 months, baru skali MC. rasa best pulak. MC means im not well. ada laa batuk, sesema, kahak biru, pening lalat, bloody nose (selalu sangat usha awek hot kat site), etc etc..

tapi sebenarnya i got in a small accident in the office. banyak2 tempat kat opis kena. punya laa hazardous kat site, scaffolding sana sini, lubang besar gajah depan mata, kat opis gak aku cedera. hahaha. basically just a cut. but deep enough untuk mengeluarkan peluh2 jantan aku. ahahhah!

sambil tuh, mcm biasa laa, hentak2 kaki tahan sakit. dah habis control.. padahal nak jerit rasanya. nasib baik nana ada hantar klenek. kalau takde?? tapi ramai je kat opis tuh blh tolong.

boss besar blh lak bahankan aku. masuk2 opis blh lagi tanya, "show me ur five" hotakss.. aku sakit2 suruh show me my five pastu bantai gelak.. chisss.. mgkn dia dah accident lagi parah dari aku, stakat jari rabak kena stainless steel umpama paper cut jeee...



ooohh ibu jari kuu.. gedik ahh. haha


anyway, in the near future, i will get a few new "kazens". well semua nih gile soft toys. tapi yg kelakar is when they make funny remarks and actions. i will never have enuf of them. lawak mcm nak mampos.

meet the dinosssss..


meet kalor and dino tompok2.


which both of them owned by this girl:



meet iman. bukan yg kuning tuuuu.. harharharhar


btw, i bought a new keybod bebeh!! wireless lagi. org dah pakai telekinetic type kat screen aku baru nak merasa wireless keybot! blh laa pakai smpi 4-5 kali raya baru hancur.

aku rasa keybot yg lama rosak pun bukan sbb wear and tear, tapi mesti rosak sbb penuh ngan makanan dalam tuh. aku suka makan depan PC. lipas pun mesti ada.. errghh.

btw, my pain killer is not working. i should have "muffins".. hanya sid, lino, and sarah saja taw kesah morfin ----> muffin ini..

nnti kalau nak taw ingatkan aku supaya aku blh bercerita mengenai satu hari nntii..

dahh.. dahh.. gf aku dah bising suruh tido kat YM.. thumb aku pun dah berdenyut..


challo
salam
hmo

4 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Sarah A. said...

i hope the pain will lessen soon.. my bf is now pain killer junkie. haha..

iman tgk org mkn gulai siput dia ckp "iewwww..disgusting seafood.." hahahhaaaaaa... lawak okehh..

Johanna Omar said...

Aku hanya mampu gelak! wakakakakkakakakkakakakkakakakka

alinurayuni said...

aku pn nk gelak gk...

aahahahahahahah

jom sedekah darah.. leh dpt 'morphine' free... kakaka