Saturday, November 27, 2010

masak masak..

assalamualaikum and hye..

skrang aku tgh layan series baru.. masterchef US. aku tak la pandai masak, but nak survive blh la.


goreng ko jgn tak goreng


teringat aku masa zaman blaja kat UM. time tuh aku tgh extend 5th year. rumah kat HPark baru ada astro. hasil sumbangan siddik sidious.

masa tgh layan tv, time tuh tgh usha AFC (asian food channel). aku, sid and nik tgh layan citer masak memasak from one series to another series.


milf in the kitchen


super hot and hotter in the kitchen


he cooks wearing a shirt.


while sid and me were talking about the cooking, we both cakap,

"hmm.. ada harapan blh masak mcm ni.." or..

"senang je kot ni.. campak2 je"..

then dah habis rancangan masak2 ni, nik pun tukar channel and tetiba ada rancangan ni..


chef besi. ko gila nak masak mcm dorang?


then sid cakap kat nik,

"tak yah la nik tgk iron chef, takde harapannye nak masak mcm dorang.."

iron chef beb.. ko gila nak masak mcm iron chef. teringat layan citer anime master cooking boy. mmg sebijik.

happy weekend bebeh..

challo
salam
hmo



2 comments:

Sarah A. said...

hehe... xyah iron chef la... soh nik jadi hillpark chef cukup. konfem semakin 'sehat' budak2 hp tuh. haha..

Aimie said...

balik hari tu aku tgk master chef.. best2!! tak kenal star fruit.. hahaha